czwartek, 25 października 2012

I'm sorry.

Heeejj. 

No więc chciałam przeprosić, że nic nie dodaje. Niestety jestem w 3 gim i nie wyrabiam ze sprawdzianami , poprawkami itp. Przykładowo w tym tygodniu mieliśmy 5 sprawdzianów i 2 kartkówki + pytanie. A materiału do ogarnięcia jest strasznie dużo..
Muszę też mieszać , łączyć , tworzyć muzykę do naszych układów gdyż mamy z dziewczynami zespół taneczny . No i tak wyszło, że to ja zajmuje się muzą. A teraz tworzymy nowy układ i muszę się trochę nad muzyką pomęczyć aby znaleźć odpowiednie kawałki, dobrze je połączyć i wgl.
Poprzedni weekend spędziłam w połowie na zawodach konnych a w połowie na nauce, więc nie miałam za bardzo jak cokolwiek napisać. 
 W wolnych chwilach starałam się coś wymyślić i mam już mniej więcej kolejny rozdział ale dodam go późnym wieczorem albo dopiero jutro. Gdyż za chwilę idę na spotkanie do Bierzmowania 
 a jutro mam kolejny sprawdzian z angielskiego. ;/

Chciałabym aby każdy kto czyta zostawił pod tą notką jakiś komentarz, ocenę czy się podoba czy nie a jeśli nie to co poprawić, jakiś znak, ze ogółem ktoś to czyta.

Pozdrawiam 
Dreaaams

1 komentarz:

  1. heeja!! bardzo podoba mi się twój blog muszę przyznać!! dobra, lecę czytać następne części!!

    OdpowiedzUsuń