niedziela, 30 grudnia 2012

!!!

No nie wierze! Jestem niezmiernie szczęśliwa, gdyż znowu dostałam nominację do Liebster Awards. Nie spodziewałam się, żę ktoś mnie nominuje a tu jednak. Tak więc bardzo dziękuję Magdzie za docenienie mojego opowiadania. Z racji iż już nominowałam wcześniej swoje typy tak więc tylko odpowiem na pytania : )


1. Czy ktoś z twoich przyjaciół wie, że piszesz bloga?
 Tak, wiedzą o tym moje dwie przyjaciółki : )

2. W jaki sposób stałaś się Directioners?

 Tak właściwie to nie wiem czy można mnie nazwać Directioners. Ja poprostu zaczęłam pisać a chłopcy pasowali mi do tego opowiadania. Podoba mi się kilka ich piosenek ale nie mam jakiegoś super napału na nich. :D Oczywiście nie chcę tu nikogo urazić. Po prostu nie sądzę, że jestem Direcitionerką czy Belieberką itp. Jestem sobą  i lubie kilka ich kawałków. :DD

3. Opisz siebie w trzech słowach

  W trzech...? Hmm.. to raczej ciężko tak opisać samą siebie ale można powiedzieć, że jestem : Pozytywnie zwariowaną optymistką ! :D

4. Czy przemyślasz dokładnie to, co masz zamiar napisać w opowiadaniu czy piszesz spontanicznie (siadasz, bierzesz długopis i piszesz co ci przyjdzie do głowy)?
 Gdy zaczynam pisać rozdział mam pewien pomysł co ma w nim być jednak zazwyczaj idę na spontan i mimo iż pomysł jest to wiele razy zmieniam zdanie i poprawiam tak więc zdecydowanie można powiedzieć, że piszę to co mi przyjdzie do głowy. : ))

5. Za co kochasz One Direction?

 Za to kim są, że pozostali sobą chociaż po części bo właściwie to nie wiadomo jacy byli wcześniej. Oraz ze te kilka utworów, które zawładnęły moim umysłem i porwały do tańca moje serce :D <tak trochę poetycko, nie? :P >

6. Który z członków zespołu jest twoim ulubionym?

Zdecydowanie jako pierwszy wpadł mi w oko Naill ale ostatnimi czasy Louis też jest bliski, że tak powiem mojemu ideałowi. Tak więc nie potrafię wybrać między nimi dwoma.  Moimi ulubionymi są Naill'er i Loui <3

7. Gdybyś na jeden dzień mogła stać się kimś innym, to kim chciałabyś być?
Szczerze to nie mam pojęcia. Zapewne wybrałabym osobę, która w jakiś sposób znikła z mojego życia lub była jego częścią aby zrozumieć dlaczego postąpiła tak a nie inaczej. 

8. Masz rodzeństwo?

 Właściwie to nie ale w pewnym sensie to mogłabym nazwać moich przyjaciół moim rodzeństwem a nie jesteśmy nim tylko dla tego, że nasi rodzice nie wytrzymali by z nami wszystkimi pod jednym dachem :))

9. Jakie jest twoje hobby?
Moim hobby jest Jazda Konna i Taniec. Bardzo lubię też robić zdjęcia tak więc Jazda Konna, Taniec i Fotografia są moim hobby... 


10. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
 To trochę długawa historia ale w skrócie to było tak: Jako mały brzdąc od zawsze lubiłam wymyślać sobie takie historyjki z wiekiem zaczynałam je zapisywać w swoich zeszytach. Tak powstało kilka fajnych pomysłów jednak nigdy ich nie dokańczałam. Zawsze coś stawało mi na drodze i zazwyczaj była to moja nie pewność czy mi to w ogóle wychodzi i jaki jest sens pisania tego w zeszycie. Przeglądając internet natrafiłam na bloga pewnej dziewczyny z opowiadaniami zaczęłam czytać, znalazłam inne i się w tym zagłębiłam. Pewnego dnia zaczynając pisać kolejną historie pomyślałam : Dlaczego by nie podzielić się moją wyobraźnią z innymi ? Może ktoś oceni to i okaże się czy pisze dobrze czy źle. I w ten o to sposób stworzyłam tego bloga i dzielę się z wami moją wizją, która mam nadzieję, że się podoba. : )

11. Jaki jest twój ulubiony blog?
Hmmm.. Mój ulubiony blog.. Bardzo polubiłam historię o niewidomej dziewczynie, która wiele przeżyła a na swojej drodze spotyka 1D, którzy bardzo pomagają dziewczynie. Autorka tego bloga ma naprawdę wielki talent i wspaniale pisze oraz rozwija wątki opowiadania. I z miłą chęcią polecę bloga Kate Stylees 


A tak poza tym to z racji, nadchodzącego szybkimi krokami Sylwestra (bo to już jutro) chciałabym życzyć wszystkim czytelnikom oraz użytkownikom blogger'a Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra aby ten rok był jeszcze lepszym dla nas wszystkich niż dotychczasowy. A tym, którzy urządzają go u siebie w domu (tak jak Ja ) życzę małych szkód i sprzątania następnego dnia. : *

Jeśli ktoś ma jakieś pytania do mnie to zapraszam na mojego ask'a : http://ask.fm/SDreaaams

Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku
Pozdrawiam
Dreaaams ♥!





1 komentarz: